Punkty Serwisowe
Wybierz markę:
Adriatica | Anne Klein | Atlantic | Bisset | Casio |
Citizen | Cluse | Danel Wellington | Diesel | Fossil |
Ice Watch | Komono | Lacoste | Lorus | Pierre Ricaud |
Polar | Seiko | Skagen | Timex | Tissot |
Tommy Hilfiger |
Zegarki Adriatica
CENTRALNE PUNKTY SERWISOWE:
(punkty obsługuja równiez reklamacje wysyłkowe)
UWAGA: Centralny serwis ALKOR po wcześniejszym uzgodnieniu i uzyskaniu numeru klienta DHL pokrywa koszty wysyłki w przeciwnym przypadku serwisy nie przyjmuja przesylek wyslanych na koszt odbiorcy.
Adres | Telefon |
---|---|
ALKOR Sp. z o.o. 48-300 NYSA ul. SŁOWIAŃSKA 4 |
77 40 91 610 |
Zegarki Anne Klein
W przypadku zgłaszania reklamacji lub naprawy pogwarancyjnej należy przesłać do Centralnego Punktu Serwisowego:
- Uszkodzony zegarek.
- Opis uszkodzenia i żądanie Reklamującego.
- Wypełnioną kartę gwarancyjną.
- Dane klienta:
- Adres do korespondencji / wysyłki.
- Telefon kontaktowy.
- Adres e-mail
Prosimy, aby przed wysyłką do punktu serwisowego produkt został zapakowany w oryginalne pudełko. Producent sugeruje ubezpieczenie przesyłki oraz odpowiednie jej zabezpieczenie podczas transportu. Dystrybutor nie ponosi odpowiedzialności za zagubienie oraz uszkodzenie przesyłki powstałe w czasie transportu do i z autoryzowanego punktu serwisowego.
NOBLEA Sp. z o.o.
02-233 Warszawa
ul. Serwituty 23/218
Tel. +48 22 243 09 49
Zegarki Atlantic
CENTRALNY PUNKT SERWISOWY:
(punkty obsługuja równiez reklamacje wysyłkowe)
UWAGA: Serwisy nie przyjmuja przesylek wyslanych na koszt odbiorcy.
Adres | Telefon |
---|---|
Zibi Techno Sp. z.o.o. 96-500 SOCHACZEW ul. CHODAKOWSKA 10 |
(0-46) 862 01 25 |
Zegarki Bisset
CENTRALNY PUNKT SERWISOWY:
(punkty obsługuja równiez reklamacje wysyłkowe)
UWAGA: Serwisy nie przyjmuja przesylek wyslanych na koszt odbiorcy.
Adres | Telefon |
---|---|
MR 40-157 Katowice Al. Korfantego 125a |
(32) 258 41 14, (32) 258 85 39 |
Zegarki Casio
CENTRALNY PUNKT SERWISOWY:
Istnieje możliwość zwiększenia okresu gwarancyjnego na zegarek CASIO do 6 lat za opłatą według stawki poniżej:
- 20 zł dla zegarków w cenie detalicznej do 1000 zł;
- 40 zł dla zegarków powyżej 1000 zł;
Standardowa gwarancja ulega przedłużeniu o kolejne 3 lata na warunkach określonych w gwarancji trzyletniej automatycznie jeśli kupujący dokona wpłaty w terminie do 30 dni od daty zakupu podaną powyżej kwotę według wartości zakupu na konto:
PeKaO S.A. IV w Warszawie
rachunek nr 80 1240 1053 1111 0010 1016 2362
adres siedziby (CENTRALNY PUNKTY SERWISOWY).
* w opisie proszę podać nazwę towaru (model zegarka).
(punkty obsługuja równiez reklamacje wysyłkowe)
UWAGA: Serwisy nie przyjmuja przesylek wyslanych na koszt odbiorcy.
Adres | Telefon |
---|---|
Zibi Techno Sp. z.o.o. 96-500 SOCHACZEW ul. CHODAKOWSKA 10 |
(0-46) 862 01 25 |
Zegarki Citizen
CENTRALNY PUNKT SERWISOWY:
(punkty obsługuja równiez reklamacje wysyłkowe)
Adres | Telefon |
---|---|
ANYRO & Co. 02-822 Warszawa ul. Poleczki 13 |
(0-22) 46 27 955 |
Zegarki Cluse
CENTRALNY PUNKT SERWISOWY:
Adres | Kontakt |
---|---|
Hashtag Sp. z o.o. ul. Jasnodworska 8A 01-745 Warszawa |
telefon: 22 401 76 70 e-mail: bok@hashtag-int.pl |
Zegarki Daniel Wellington
CENTRALNY PUNKT SERWISOWY:
Adres | Kontakt |
---|---|
BRAND WATCHES POLAND Sp. z o.o. ul. Baletowa 29 02-867 Warszawa |
telefon: 22 250 88 55 email: biuro@brandwatches.pl |
Zegarki Diesel
CENTRALNY PUNKT SERWISOWY:
(punkty obsługuja równiez reklamacje wysyłkowe)
Serwis przyjmuje zgłoszenia telefonicznie lub mailowo. Następnie przesyła formularz reklamacyjny do klienta, który należy starannie wypełnić i odesłać. W kolejnym etapie serwis wysyła kuriera DHL na adres wskazany przez klienta.
Adres | Kontakt |
---|---|
FAST (Serwis) C/O Expeditors Warehouse Al. Krakowska 106 02-256 Warszawa |
telefon: 22 574-28-88 e-mail: reklamacje@fossil.com |
Zegarki Fossil
CENTRALNY PUNKT SERWISOWY:
(punkty obsługuja równiez reklamacje wysyłkowe)
Serwis przyjmuje zgłoszenia telefonicznie lub mailowo. Następnie przesyła formularz reklamacyjny do klienta, który należy starannie wypełnić i odesłać. W kolejnym etapie serwis wysyła kuriera DHL na adres wskazany przez klienta.
Adres | Kontakt |
---|---|
FAST (Serwis) C/O Expeditors Warehouse Al. Krakowska 106 02-256 Warszawa |
telefon: 22 574-28-88 e-mail: reklamacje@fossil.com |
Zegarki ICE Watch
CENTRALNY PUNKT SERWISOWY:
(punkty obsługuja równiez reklamacje wysyłkowe)
Adres | Telefon |
---|---|
ANYRO & Co. 02-822 Warszawa ul. Poleczki 13 |
(0-22) 46 27 955 |
Zegarek Lacoste
CENTRALNY PUNKT SERWISOWY:
(punkty obsługują również reklamacje wysyłkowe)
UWAGA: Serwisy nie przyjmują przesyłek wysłanych na koszt odbiorcy.
Adres | Telefon |
---|---|
Zibi Techno Sp. z.o.o. 96-500 SOCHACZEW ul. CHODAKOWSKA 10 |
(0-46) 862 01 25 |
Zegarki Lorus
CENTRALNY PUNKT SERWISOWY:
(punkty obsługuja równiez reklamacje wysyłkowe)
UWAGA: Serwisy nie przyjmuja przesylek wyslanych na koszt odbiorcy.
Adres | Telefon |
---|---|
Zibi Techno Sp. z.o.o. 96-500 SOCHACZEW ul. CHODAKOWSKA 10 |
(0-46) 862 01 25 |
Zegarek Pierre Ricaud
CENTRALNY PUNKT SERWISOWY:
(punkty obsługuja równiez reklamacje wysyłkowe)
UWAGA: Centralny serwis ALKOR po wcześniejszym uzgodnieniu i uzyskaniu numeru klienta DHL pokrywa koszty wysyłki w przeciwnym przypadku serwisy nie przyjmuja przesylek wyslanych na koszt odbiorcy.
Adres | Telefon |
---|---|
ALKOR Sp. z o.o. 48-300 NYSA ul. SŁOWIAŃSKA 4 |
77 40 91 610 |
Zegarek Polar
CENTRALNY PUNKT SERWISOWY:
Zegarki Seiko
CENTRALNY PUNKT SERWISOWY:
(punkty obsługuja równiez reklamacje wysyłkowe)
UWAGA: Serwisy nie przyjmuja przesylek wyslanych na koszt odbiorcy.
Adres | Telefon |
---|---|
Zibi Techno Sp. z.o.o. 96-500 SOCHACZEW ul. CHODAKOWSKA 10 |
(0-46) 862 01 25 |
Zegarki Skagen
CENTRALNY PUNKT SERWISOWY:
(punkty obsługuja równiez reklamacje wysyłkowe)
Serwis przyjmuje zgłoszenia telefonicznie lub mailowo. Następnie przesyła formularz reklamacyjny do klienta, który należy starannie wypełnić i odesłać. W kolejnym etapie serwis wysyła kuriera DHL na adres wskazany przez klienta.
Adres | Kontakt |
---|---|
FAST (Serwis) C/O Expeditors Warehouse Al. Krakowska 106 02-256 Warszawa |
telefon: 22 574-28-88 e-mail: reklamacje@fossil.com |
Zegarki Timex
W przypadku zgłaszania reklamacji lub naprawy pogwarancyjnej należy przesłać do Centralnego Punktu Serwisowego:
- Uszkodzony zegarek.
- Opis uszkodzenia i żądanie Reklamującego.
- Wypełnioną kartę gwarancyjną.
- Dane klienta:
- Adres do korespondencji / wysyłki.
- Telefon kontaktowy.
- Adres e-mail
Reklamacje należy zgłaszać na adres po wcześniejszym uzgodnieniu z serwisem.
CENTRALNY PUNKT SERWISOWY
TIMEX GROUP POLSKA SP. Z O.O.
KOPERNIK OFFICE BUILDINGS D
AL. JEROZOLIMSKIE 172
02-486 WARSZAWA
Tel. +48 222 904 904
Zegarki Tissot
CENTRUM SERWISOWE:
The Swatch Group Polska Sp.z.o.o.
ul. Marynarska 15
Warszawa 02-674
Telefon: +48 22 256 81 06
Mail: serwispl@swatchgroup.com
Zegarki Tommy Hilfiger
CENTRALNY PUNKT SERWISOWY:
(punkty obsługuja równiez reklamacje wysyłkowe)
Adres | Telefon |
---|---|
ANYRO & Co. 02-822 Warszawa ul. Poleczki 13 |
(0-22) 46 27 955 |